vart kommer energin ifrån?

Usch det var nå fruktansvärt skönt i sängen imorse, det var riktigt tufft att ta sig upp.
väl i skolan, spanska? satt vid datorn och drygade.
kemi prov (y)
Matte, lektionen gick jätte snabbt :O
engelska. dator och dryga. min lärare tycker inte om mig!! :/ upptäckte nyss att jag inte har med mig uppgiften jag var tvungen att göra tills måndag. (y) bra jobbat lixom!
svenska, tittade på redovisningar..

Från en jätte seg start från sängen så var skoldagen väldigt livlig xD jag har varit jätte rastlös varit på helt mongo humör (mitt vanliga humör) fast folk runt omkring mig tyckte nog jag var jobbig, men jag hade kul iaf :) Jag är till och med fortfarande på bra humör fast jag nyss såg människan som alltid får mig på dåligt humör ;)

Planer för kvällen. hm ingen aning.
färga håret på sofia snart, får väl se hur det blir :)
sen blire nog idol och ta det lugnt! :)

tävling imorrn. TAGGAD! :)

'göran persson ; jag är lite efter så därför får du stå ut med att texten var gammal!! xD

Kommentarer
Postat av: GÖRAN PERSSON

okej jag tror jag har överseende till det.

2008-11-21 @ 21:25:23
Postat av: Serre =)

Varför fick inte jag vara med på ditt braiga humör??! Jag vill oxå :O



2008-11-21 @ 22:14:07
URL: http://sbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0