vardagens olika val.

Har nyss haft träning i 2 timmar, vad för träning tänker ni kanske då? Ja ni.. vad ska man säga, stabilitets träning av nå slag. Handlar om att få bättre hållning på kroppen och känna sig stabil. kanske låter skit trist men det är väldigt intressant. Jag har till exempel lärt mig att jag nog är den ovigaste människan i sverige.. jaja, vi fick iaf matpaus i 1 timme nu:p sen blire tillbaka till Ö2 som är den minsta idrottshall jag någonsin skåda. Blir ett pass mellan 17.00 till 19.00.

idag gjorde jag både ett bra och dåligt val, jag skolka från engelskan för att gå hem till serena och plugga ikapp engelskan (i och med att vi inte gjort ett piss) men gick det bra? hm näe vi hos optikern,kommunkontoret,apoteket och banken istället.. Jag funderar på om jag ska ta hål i tungan eller inte, hon på apoteket var jätte vrång mot mig och sa typ att jag inte fick xD haha. men det är jobbigt om man ska ta hål och inte kan sköta om det.. asså grejen är det att jag tål inte det bakteridödande ämnet i rengörningen och sånt.. så då ska jag slippa det.. men det kanske inte blir så bra då :/ jaja jag vet inte, vi får väl se! haha insåg nyss att det där kanske inte var så spännande men men :p

och när han vaknade nästa dag så fick han en..... GEEEEEEET!

Nu ska jag nog börja gå till Ö2.. kul kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0