tiden börjar komma ikapp, skynda dig!

haha, skönt att sluta 12 på onsdagar. idag var min tanke att jag skulle hinna plugga lite innan 15.30 då fysen börjar.. haha tror ni det går bra? klockan är 14.10 har inte ens varit i närheten av att göra någe nyttigt. Jo jag har faktiskt startat två tvättmaskiner så ska väl gå och hänga min tvätt snart. :)

Jag har även fått blivit väldigt less på folk som inte kan låta ens saker vara. Jag bor på ett elevhem för er som inte visste, iaf så skulle jag göra nudlar nyss och skulle ta fram min tallrik som jag hade i skåpet i vårat lilla pentry. jag blir lite paff när jag ser att tallriken inte finns där!! så tack jätte mycket tack mina kära medmänniskor som jag bor tillsammans med. lämna tillbaka mina grejer tack. även bestick saknades. och mina bestick som fanns var odiskade. tacktack. ni får gärna låna men diska och ställ tillbaka sakerna sen tack!! det är fanimej inte lätt att göra mat när jag inte har någon tallrik! hoppas sakerna kommer tillrätta.

Min morgon startade sämst. skrev nog ig på mitt spanska prov :/ ahu. Snacka om att få helt minnesförlust!

nu äre tvätten som väntar :p
och snart blire hockey bockey, I LOOOOV IT! :D
och ikväll äre teori på skyttet, inte lika kul!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0