tid tid tid

Sitter inte vid datorn så ofta längre, bra i och för sig men :p
Det har varit fullt upp nu med träningar och hemliga projekt med mera :)

Jag tycker om torsdagar, fast denna dag var ett snäpp mindre bra än andra torsdagar ;)
Efter skolan hade vi snörugby med skyttegänget. Var inte så taggad på det men blev rätt så kul ändå, fan vad det snöar på detta ställe! :D

Va nere på folkan med louise på typ julmarknad.. Tyvärr hade jag inga pengar att spendera men det var ändå mysigt att bara titta lite :) Dom presenterade även dom 7 kandidaterna till strömsunds lucia! träffade även en osocial knepig pojk :/ men han är som han är :)

Jag har kommit på en sak, man är aldrig nöjd! Det är alltid någe som saknas. Eller så klagar man när det blir för mycket av det positiva! Det är kanske så det ska vara, att man ska ha något att sträva efter? Just nu vet jag inte varför jag klagar, jag har typ det jag vill bara en sak som saknas men jag kan väl vara nöjd ändå? Nej jag vill hela tiden kämpa på och kolla om jag kan nå längre.. men jag tror jag bara kommer bli besviken i slutänden endå. Men man vet ju aldrig så jag tänker fortsätta att kämpa tills det blir helt omöjligt!

Varför gör du inte slut? du verkar ju inte tycka om henne...

Imorrn är det fredag sen helg :) :)
Förslag på helgen?

God natt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0