så lätt men ändå så svårt

hej
imorrn åker jag hem :D

3 eller 4 tävlingar i helgen vet inte riktigt än.. men taggatagga :D bara känslan att få komma hem och sova i sin säng och se på sin tv och duscha i sin egen dusch! GRETT!

jag älskar att spela innebandy<3 så jävla grymt kul det är. (vi hade det på fysen idag)

funderingar;
Ser du mig när du går förbi, eller ser du fast du inte ser? hur ska jag kunna gå vidare.. jag vågar inte ta första steget. mitt hjärta vill.

tack för att du gjorde ett bra beslut :D hade vi fortfarande varit tillsammans hade vi haft ett förhållande i lögn! det är bra att det blev som det blev!

Åker bil eller ja minibuss hela dagen imorrn så nås på mobilen, resten av helgen också. på mobilen!

hade inte så många tankar idag, måste berott på att jag varit på så jävla bra humör idag :D fick mvg på mitt samhälles prov "stolt" haha. :D livet rullar på... så länge jag slipper se skymten av vissa människor!

hej då och god natt strömsund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0