rr

jag kan bestämma vad jag tänker på om dagarna med jag kan inte bestämma vad jag drömmer om på nätterna. Snälla försvinn från mina drömmar jag vill ju glömma dig. Jag har snart klarat det och det känns så jävla skönt!

Just nu känns allting så skönt. Jag känner ingen saknad ingen sorg eller skuldkänsla. livet kanske börjar ta en vändning mot det bättre? hoppas det i alla fall :)

lite spännande att se min statistik, efter att jag slutat skriva om jonatan och vårat förhållande försvann det massvis av läsare. Var det det enda som ni tyckte var spännande att se om vi skulle göra slut eller fortsätta vara tillsammans? :D haha. får väl ta och hitta en ny pojk så jag får lite mer besökare igen då ;)

om 1 timme ska jag möta serena vi bussen sen är jag nog hemma hos henne ett tag och marcus kommer även dit och ger mig vit toblerone :D

senare ikväll kommer väl louise skulle jag tro :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0