när ska du lära dig?

har du lagt märke till mig? vet du vem jag är eller är jag helt okänd? ja det lär väl märkas :) men fin som fan är du ;)

Dagens händelser;
riktigt segt att ta sig upp imorse. ujuj. men väl i skolan gjorde vi väl inge vettigt som vanligt^^ sen skytte träning, ligger på en stadig dålig jävla nivå!! måste sluta tänka så jävla mycket som jag just nu gör, det förstör mitt skytte!! sen hade vi fys, det blev handboll och innebandy<3 :D Hem och duscha. Sen hem till serre för spanska plugg och spanska film (Tarzan) med louise och marcus :D och nu är jag hemma. skulle sova tidigt ikväll.. går väl sisådär ;)

Dagens funderinger;
vaknade upp med en glad tanke.. för jag mådde ju så bra igår :) hela förmiddagen var väl okej också ;D sen brast det, du gör det bara för att jävlas jag vill inte se dig jag vill inte veta. jag vill intee acceptera att det är sant! du förstörde resten av min dag. TACK! sista lektion är svenska och min lärare klämmer ur sig att man göra det man mår bra av hm.. tankarna började flyga runt. vad mår jag bra utav?? att skjuta? njaa ibland bara när det går bra och inget annat som stör mig.. umgås med vänner? ja självklart mår jag bra av det, men jag behöver nå mer för att nå det ultimata. Gå i skolan? NEJ. kärlek? ja som fan, klart jag mår bra av kärlek.. men även lika dåligt.. den där frågan var svår. vad mår jag bra av?

Vad mår du bra av?

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0