känns tomt men skönt

nej nu går det inte att vara ute utan mössa längre ISKALLT ute ju :D var nyss och lämna av louise vid bussen :/ och det typ snöa jätte mycket, härligt men kallt :D

jag tycker fortfarande att det står stilla i mitt liv, varför kan det inte hända någe snart? men jag är på bra humör iaf :) Idag har jag och louise börjat på vårat hemliga projekt, tror det kommer bli skit snyggt!! :D

Varför kan du inte bara lita på dig själv? varför är du så rädd att vara ensam? du måste orka släppa taget!! Varför kan du inte mogna till och förstå, förstå hur allt ligger till och vad som behöver göras. Varför kan du inte bara ta tag i ditt liv? Varför gör du inte slut du tycker ju inte om henne längre ju...

Hade mitt liv sett annorlunda ut om jag hade valt att bo kvar hemma och fortsatt varit tillsammans med Mattias? Brukar fundera på det ibland, livet avgörs av små eller stora val hela tiden. Du kan förändra hela din framtid på endast en dag. Hade jag varit glad om jag bott kvar hemma? hade jag mått dåligt? hade jag varit den jag är nu? fundera fundera! Det är inte så att jag är missnöjd med mitt val, men det skulle ändå vara kul och veta hur det skulle vara om jag hade tagit andra vägar.. Hade jag inte flyttat hade jag inte träffat mina underbara vänner här uppe :)<3 men och andra sidan hade jag kanske sluppit vissa av mina ledsna dagar. Eller inte, hade kanske satt mig i samma situtioner även om jag skulle bott hemma?! tänk vad lätt det är egentligen att bestämma sin framtid....

kemi prov imorrn, så nu blire plugg!! kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0