inte långt kvar

dagens händelser;
skola, såg faktiskt fram emot att gå i skolan idag :O haha. gjorde inge vettigt som vanligt! vill du gå en slapp linje välj samhälle! xD haha.. Sen vare skytte 2 timmar, sen gick jag och louise och spela badminton 1 timme sen ner och sköt i 2 timmar igen :D gött med 5 timmars träning. känns som att det behövs. ja sen har det inte hänt så mycket mer idag.


dagens funderingar;
Mår så mycket bättre just nu, jag skulle kunna säga att livet leker. även om vissa känslor försöker komma fram och såra mig igen så har jag lyckats hålla dom borta!! Allt känns faktiskt bra, nu börjar jag komma igång med träningen ordentligt igen och det känns jätte bra. människor runt omkring mig visar att jag betyder och det känns skönt<3

har inte så mycket mer att säga idag.
natti natti.

Fin bilden jag och louise fick från vår bästaste danske vän ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0