Ikke

dagen var helt allmänt as seg. det enda roliga med att gå i skolan nu för tiden är att få se lite snygg kille då och då ;) haha även att mina vänner förgyllar vissa skoldagar :D

det är trassel i hjärnan, jag vet att det finns saker där som vill komma ut men det kommer aldrig fram. pressar pressar pressar! vissa dagar känner man sig helt nere och sur. en sån viss dag är idag. jag vill att det ska hända någe snart. allting står ju helt still. jag vill ha sällskap vill ha någon nära igen. men nu när till och med mina tränare ser att jag både skjuter jävligt mycket bättre och ser ut att må bättre, då blir jag glad. då vet jag att jag lyckats att komma över allt som hänt :) fast det finns ju lite kvar som sitter och trycker i huvudet men det går bra :)

tänk att man kan bli på så förbannat dåligt humör av att bara se en människa?

Snälla kom in i mitt liv, jag behöver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0