blir inte alltid som man tänkt sig

ner på träningen, verkligen jätte taggad på att skjuta några timmar.. Men hade inte riktigt hela min utrustning på plats så kunde inte träna så seriöst men jag fick ta det jag hade :) Men nu har jag ap ont i ryggen och knät.. känns som att min kropp är helt ovan att skjuta ju.. ahu. längtar till helgen då vill jag göra bra resultat från mig :)

på tal om förvirring som jag tjatat om i några inlägg... ja det blir inte bättre. kollar runt på bdb och upptäcker att personer som man minst anat gått och förlovat sig :O känns inte som jag har så stor koll på min omgivning jag blir bara mer och mer överaskad för varje dag som går. vad kommer hända imorrn? ingen som vet..

nu ska jag resa på arslet och STOR städa mitt rum, tummen upp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0