Tisdag

Åkte som sagt till emelie idag :) Först var vi där och tittade när hennes pappa nästan rev hela hennes tak ;) Sen vandrade vi in till Nora, väldigt ovanligt för oss att gå den där vägen! :) eller inte.. Väl där fikade vi på dacapo ett bra tag träffade även camilla och planerade för imorrn! :) När vi hade fikat färdigt och jag skämt ut emelie några gånger så gick vi till 47an och åt pommes tallrik ;) Mm mycket mat blev det idag men det var mycket trevligt! skitsnack och allt sånt där! :)

Nu har jag hunnit tittat på 14 beck filmer under lovet, bara 2 kvar ;) Grymt bra filmer och något komiska även :) Hittar även massa saker jag inte sett förr när jag tittat på filmerna :p

Imorrn väntar en underbar dag hoppas jag! :D
God natt mina vänner<3

ehm va? :S


Kommentarer
Postat av: Louise

är ehm va? från kom. på förra inlägget? hoppas din nyår blir super! Jag saknar dig och inte långt kvar tills vi ses igen ; ) hihi *

2008-12-31 @ 00:30:55
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0