Tillbaka på ruta 1

Har kämpat länge nu trodde att allt hade ordnat upp sig. Men fan det, nu är vi på ruta 1 igen! Kul. Du kan ju inte säga att vi inte bryr oss om dig, du bryr dig ju inte om din familj. Erat förhållande är inte ett normalt förhållande! Väx upp båda 2. Ni har faktiskt ett barn att tänka på också. Du är alldeles för lik din far. Jag förstår nu hur gener sprids i generationer. Men du är trots allt min bror och du har faktiskt en familj som bryr sig om dig!

Hade jag rätt eller vad, tog kanske 2 veckor sen hörde du av dig igen. Känslosamt? Mjo kanske lite, men allt känns bra ändå på nå sätt. Tack för att du bryr dig och finns, ibland låter du faktiskt vettig. Du har ju tagit ett kliv och gjort en vettig sak i alla fall. Detta kanske kommer funka, det beror helt på dig. Men vi kan nog arbeta fram en vänskap om vi bara vill. Och vi båda vill eller hur? Får väl se hur allting blir när vi träffas. Jag vill alltid finnas för dig!



Varit hemma hos familjen Sartz idag och ätit mat, väldigt ovanligt! xD haha. Fick träffa Patrik i alla fall, han kom hem från Alaska igår :) Det var ett trevligt besök.

Nu ska jag snart gå och hyra film, måste ju se Arn 2 nu :p 1an var bra, men slutet var så att man längtade till att se fortsättningen :) Måste ju även gå en promenad så maten försvinner som jag ätit idag. haha!

bra dag idag.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Serre =)

Jag saknar dig redan :O <3

2008-12-21 @ 18:00:16
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, har du sagt de till Mats? han blir nog grön av avund! ; ) haha xD

2008-12-23 @ 16:07:58
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0