svårt

Jag vet en sak. En sak som skulle förändra allt för dig. Men du verkar ju inte bry dig alls!? Får jag chansen så tänker jag inte hålla tyst om saken. Allt du gjort mot mig! jag orkar inte hålla tyst om saker och ting längre! Men jag vill inte att du ska må dåligt bara för att jag mått dåligt för dig.

Och du människa, du tror att du känner honom så väl? HAHA. Du säger och tror att ni är bästa vänner och kan prata om allt med varandra, synd du har då 2 jävligt nära vänner som har en hemlighet för dig!! Hade inte du avslutat kontakten med mig så hade jag berättat en sak för dig, en sak som jag tror skulle betyda något för dig. Men skyll dig själv att du tog avstånd.


jag hatar bilddagboken! När jag har tråkigt brukar jag kolla tillbaka på bilder.. Och på andra folks sidor. Jag påminns om allt det som var!

Jag vill glömma!

Just nu är jag glad över allt jag har nu idag. Men det var jobbigt då.
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Ska upp skapligt imorrn, ska till Eskilstuna! :D weeei.
God natt.
Miss you!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0