sant

Gud ger oss smärta för att sätta oss på prov

varför varför varför.
fråga inte för jag vet inte alls varför!
Mina känslor och min kropp hör inte ihop med varandra! tyvärr..

Jag vill kunna vara glad!
Det är då fan något som hela tiden ska tynga ner mig!
tack, vad har jag gjort för fel gud?
Vet inte ens själv vad felet är..
Är jag normal?
Ska jag behöva känna så här?
känns bara töntigt!
Men det är sanning.
Min värld och mina känslor.
Jag vill kunna styra mina känslor!
Jul, jippi?
Känns som det kvittar.
Ta mig härifrån, bara du och jag?!
Snälla.
Nu ska jag ösa mina problem på min grubbelgubbe!
HAHA lyllos han.
Han lever inte ens men mina bekymmar tar nog död på han snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0