pojkar!

Väx upp väx upp! Du är ju vuxen, ta tag i ditt liv. Det är ju ingen som mår bra av det här och ge fan i att klaga på att det är din mammas fel!! Allt är ditt egna fel kan du inte förstå det? ska allt upp i tingsrätten igen? Det saknas fanimej bara det nu! Vad ska du hitta på den här gången då...

Förra säsongen såg jag inte ett enda avsnitt av körslaget men nu ska jag se nya säsongen från start, det verkar bra :)

Jag fick nyss en känsla som jag hoppades att jag skulle slippa! Jag försöker skaka bort den tanken. Bort bort bort bort! så där ja :) "lurar mig själv för ett tag iaf"

nu ska jag titta vidare på körslaget! :)
pusshej.


Kommentarer
Postat av: Serre =)

Hur fick du dit bilderna bakom :O jag har försökt få till det men inte lyckats :O

2008-12-26 @ 20:55:27
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0