och igen

Min eviga tjat om engelska! :/  Det är väldans dryygt! Och vi måste bli klar med vårat grupparbete idag, kommer väl gå sådär känns det som! :p

igår eftermiddag/kväll var jag hos serena och hjälpte henne att städa, ja det behövdes kan jag säga xD sen kom även louise då ringde vi och beställde pizza och drack cola det var nog bland det godaste jag fått i mig på länge :p Sen satt vi bara och mös i serres soffa. Sen kom även fredrik och kim men vi skickade ut dom igen för att köpa ägg :p För sen gjorde louise kladdkaka :D Vi tittade på en jätte dålig barn film på tv hahah den va väldigt spännande ;) Sen blev det bara vi tjejer kvar och då tittade vi på wallander på 4an.. När den var slut gick jag och louise trötta hem :p

Söndagen blev bara en riktig lat dag! :D
och idag är jag TRÖTT!!

Nu kanske jag ska göra nå vettigt :P
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0