Nu är det över

Japp nu är julafton över för iår. Nu är det ett år kvar till nästa jul :p

Bästa dagen att shoppa; Julafton! Haha inge folk alls på stan men alla affärer var inte öppna men tillräckligt :) Det var riktigt skönt att gå runt och köpa det sista :)

Firat med syster hennes sambo och dotter och med mamma :) Det var mys, ätit mycket gott mat och druckit gott :)

Roligaste och mest användbaraste julklappen jag fick var ett partyspel! ;) Längtar tills jag får prova det med mina vänner! ;D Nu är jag mätt och ont i huvudet:p

Ska se om jag ska till min pappa imorrn, ska ringa och höra vad dom har för planer :)

Om 2 veckor är jag i ström igen! :)
Saknar så många!! <3

Kommentarer
Postat av: Serre =)

jodu, så kan det vsra. Men det gör inget, jag gillar att lyssna på ditt babbel ;)



det kan vi ta senare, men grejen är det att jag tvivlar på att jag kommer gört xD



Älskar dig Rebecha ! <3

2008-12-25 @ 10:38:25
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0