Kyla

Nu har jag typ frysit konstant sen igår morse. Det känns även som att det är 500- ute :s Brrr säger jag bara. Jag tänker inte gå ut mer än nödvändigt nu för tiden i alla fall! :) Tror jag börjar bli sjuk, är så trött och frusen!

Imorse försov jag mig, missade matten..
seg dag har det varit. segt humör seg allt.

Min vänstra och högra hjärnhalva har bråkat sen igår kväll. Dom verkar inte komma överens.
Ska jag lyssna på min tråkiga och realistisk halva eller den osmarta och roliga halvan? Tror jag låter dom vara tills efter jullovet. Får väl se hur det blir med den saken, men vet verkligen inte beslut jag ska ta det kommer ju skita sig hur jag än gör!

Just nu försöker jag städa. As trist. Ska plugga också. Vill helst gå och sova men då kommer jag inte få nå gjort. Och när louise kommer hem ska vi äta lussekatter :D

-städning


Kommentarer
Postat av: jag har tråkigt

lusselusselussekattlussekattlussekat : D hör du hur de svänger katten? xD

2008-12-10 @ 13:08:08
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0