Hemma

Efter en lång natt så kom jag äntligen hem till Örebro! :D Riktig härlig känsla må jag säga! Kommer hem och får träffa syster barn och hund. :) <3 Och mamma såklart :D

Tänkte bara informera er om att tågstationen i Östersund stänger 22.30! Mitt tåg gick 00.10... Ni kan ju använda eran fantasi vad jag gjorde under den tiden.. Det var tur att det inte var så kallt ute i alla fall. :) Väl på tåget fick jag veta att jag fick åka med det tåget enda till gävle så jag slapp vänta i ånge 3 timmar, snacka om att jag blev happy då :D Trött och dann kom jag i alla fall hem, full fart på engång. Duscha sen iväg på marieberg.

Ikväll har jag träffat Emelie :) Vi var på bio, Twilight! <3 Nå fruktansvärt bra film! SE DEN! :D Sen gick vi hem till mig och prata strunt, och nu har hon nyss åkt hem..

Ska nog försöka sova snart, väldigt trött.
Först ska jag nog ta hjälp av min grubblare som jag fick i julklapp av louise, den behövs nu. Den kan få grubbla inatt så slipper jag..

Jag tycker om dig, hoppas du vet det!<3

God natt
Hoppas på att åka till Eskilstuna imorrn och få träffa min förebild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0