dagen

vissa dagar kan man säga att det är kul att gå i skolan. Idag var det en sån dag :) Känt mig social med massa folk och så. Sen har jag ju bara haft 2 lektioner och sovmorgon så jag har ju inte gjort så mycket vettigt men ändå.

Hade även geografi prov idag, det gick bra tror jag :)

Ikväll hade vi också prov i skytteregler, det handlade om att vi skulle slå upp olika regler i regelboken.. det var inte så lätt som jag trodde :s men får väl se hur det går :)

vissa dagar känns det som att jag har en chans
det känns som att du ser mig
idag var det en sån dag
det är bara att hoppas ;)

Ska nog gå och lägga mig tidigt för engångs skull denna vecka, har blivit sent varje kväll så jag har varit hur trött som helst på dagarna..

Imorgon ska jag få veta hur matte provet gick i tisdags hoppas jag. Sen ska jag och mina favoriter åka till Östersund :) Och kvällen blir det idol och färga håret och massa trevligt!

God natt!
14 dagar kvar tills jag åker hem! <3


Kommentarer
Postat av: joss

jag vet, men jag tycker det är svårt att visa mig svag inför andra.. det känns liksom som att jag egentligen borde klara av det själv vilket gör att jag känner mig ännu mer misslyckad :/



lycka till med hårfärgningen ^^

och ha en trevlig helg du med :)

2008-12-05 @ 08:19:09
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0