Dagen efter

Idag har det varit en sån där riktigt seg dag! Gick upp skapligt tidigt men sen har jag suttit och latat mig framför tv och dator enda till 4 kanske :p då bestämde jag mig för att gå ut en lång promenad för att kunna få i mig lite frisk luft och bort med julmaten även ;)

Gick till andra sidan staden för att besöka mitt barndomsområde Sörbyängen, tänk vad mycket som kan hända på 10 år. Det började med att jag gick från ladugårdsängen till Sörbyängen. När jag bodde där när jag var liten var det bara en liten cyckelväg med skog och gärden på sidorna men nu var det bilväg och massvis av lägenhetshus! Ahu :/  Det var sig inte riktigt lik.. Kom i alla fall fram till skolan, den var sig lik.. Jag glodde genom stora ingången och där inne var det verkligen sig likt :') åh vad jag kände att jag verkligen ville skruva tillbaka tiden. Gick även runt på "min" gård (tänkte även gena genom en gård som jag alltid gjorde förr men där var det ett stort plank nu xD ) gick runt och förbi där Andrea bodde och runt vid garagen och fotbollsplanen, ställen man har många minnen från! Jag har alltid velat flyttat tillbaka dit när jag blir stor men blev väldigt osäker nu.. tror inte att jag kan leva mitt eget och nya liv där utan jag kommer bara ha alla minnen runt mig. Får väl se, när jag blir stor kommer det nog inte vara ett så lugnt område som det en gång var i och med att dom håller på och bygger massvis av nya lägenhetshus nu. jaja sånt är livet, bara att leva vidare :)

Blev en promenad på 2 timmar! :)

Ikväll blire nog lite beck :p
Imorrn kanske jag ska upp och springa på morgonen får väl se.
Vid tolv ska jag i alla fall åka till farmor och farfar med pappa och dom, en liten julafton ;)

Fixade ny design idag också, yeeei ;)
hoppas ni hade en trevlig jul :)
ciao

Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: detsamma! hoppas allt är bra med dig :)

2008-12-25 @ 23:51:08
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: Louise

Skit snygg design!! : D tummen upp för dig!! ; )

2008-12-26 @ 16:15:21
URL: http://tankarblirtilltext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0