besvikelse

Hämta ut mina tågbiljetter idag, fanns inga biljetter kvar till natttåget så får åka över dagen på fredagen istället.. Det betyder att jag kommer komma hem 9 timmar senare än vad jag hade tänkt mig :/ men jaja sånt är livet! :)

Nu har jag ont i huvudet, tror det är för att jag tänker för mycket (en viss ironi) haha. men jag tror nog att det kan vara sant att man kan få ont i huvudet för att man tänker för mycket.. Det skulle i alla fall vara en förklaring till varför jag ofta har ont i huvudet. Min hjärna är nog liite överhettad! någon som vet hur man ska göra för att sluta tänka?

Jag ska i alla fall prova att läsa lite geografi, det kanske får mig på andra tankar! :)

Informerat 9orna idag då, det gick kanon! :) haha sen kommer jag hem till sörgård och blir påhoppad att jag ska visa några 9or runt på elevhemmet också :p Men jag tycker faktiskt sånt är roligt :)

Do it, do it now..
I don't understand why?
just do it, please.

jag och geografiboken ska krypa ner i soffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0