2 veckor idag ;)<3

Sov länge idag det var skönt :)

Strax före 12 kom pappa och hämta mig och vi åkte till farmor och farfar och firade en liten jul :p Det var mycket trevligt, umgås inte med den släkten så ofta tyvärr. Jag fick ett jätte fint halsband av min lillasyster! :) Sen lite annat smått och gott ;) Största julklappen där var nog att träffa min storebror, jag tror det var runt 7-8 års sen eller något jag träffade honom sist så det var roligt :)

Och nu har jag nyss kommit hem, mamma och hennes kompis sitter och tittar på varg och jag datanördar ;)

Kvällen blir nog lugn, några beck filmer kanske :)

Om vi ska vara vänner så ska det väl vara på bådas villkor? Det verkar som att du är vän med mig när det passar dig! Bestäm dig.

haha jag är inte speciell för dig längre, nu vet jag att du beter dig så där mot alla! Skönt på nå vis! :)

Jag saknar dig, fredrik<3
Och massa andra!<3

Jag och Louise ska nog gå till doktorn tillsammans eller psykolog eller liknande xD haha vi kan inte vara friska! :p
Ha en bra kväll allesammans!
ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: haha den tiden va bäst! jag har också kvar svaret, men minns inte vad vi skrev. Hahah sjuka va vi :D

2008-12-26 @ 16:16:28
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: haha den tiden va bäst! jag har också kvar svaret, men minns inte vad vi skrev. Hahah sjuka va vi :D

2008-12-26 @ 16:16:29
URL: http://anniewilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Louise

haha ja de borde vi verkligen.. haha!

2008-12-26 @ 16:17:56
URL: http://jaduvet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0